نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
720
-
الف
+

ابراز علاقه «مانی رحمانی» به ایفای نقش های امنیتی

«مانی رحمانی» طی یک مصاحبه از علاقه خود به ایفای نقش های امنیتی گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مانی رحمانی» بازیگر جوان سریال های ایرانی که بیش تر با ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» شناخته شد طی یک مصاحبه از آخرین فعالیت های خود در تلویزیون صحبت کرد.

وی که به تازگی در سریال امنیتی «تمام رخ» ایفای نقش کرده درپیوند با این موضوع گفت: بعد از ۱۴ سال فعالیت بازیگری و ایفای نقش در ۴۰ فلم و سریال، بازی در تمام‌رُخ تجربه جدیدی بود و دوست داشتم در چنین ژانری کار کنم.

وی افزود: با توجه به این که سن من هم بالا می‌رود بازی در نقش قهرمان فلم‌های امنیتی که دنبال آدم‌های بد می‌رود را ترجیح می‌دهم.

رحمانی می‌گوید بازی در مجموعه‌ها و فلم‌های امنیتی را دوست دارم و اگر نقش مد نظر که همان قهرمان امنیتی است پیشنهاد شود حتما آن را می‌پذیرم.

وی به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به حضور بازیگران جوان همسن و سال من در مجموعه‌های امنیتی مانند گاندو و خون‌سرد فکر می‌کنم در زمان حاضر زمینه بازی در چنین نقشی برایم مهیا می باشد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران همچنین از حضور خود در مجموعه قصه‌های هزار افسون خبر داد و گفت:  این سریال روایتگر ماجرای جذاب فانتزی برای کودکان و نوجوانان است.

مانی رحمانی در این مجموعه در نقش یک استاد دانشجو در دهه ۵۰ ظاهر می‌شود که کتابی با عنوان هزار افسون می‌نویسد و داستان حول همین محور می‌چرخد.

رحمانی به این نکته هم اشاره کرد که در مجموعه قصه‌های هزار افسون در یک کرکتر که ۱۰ سال از سن واقعی خود بزرگتر است ایفای نقش می‌کند.

«مانی رحمانی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در سال 1383 در شهر تهران متولد شد.

وی در سن 4 سالگی با هنروری کار خود را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 20 اثر فعالیت داشته است.

«مانی رحمانی» نخستین بار در سال 1386 با ایفای نقش در سریال «روزگار قریب» ساخته «کیانوش عیاری» در مقابل کمره ظاهر شد.

وی با نقش آفرینی در سریال کمیدی «زن بابا» ساخته «سعید آقاخانی» در سال 1389در بین مخاطبان بیشتر دیده شد و به شهرت رسید.

سریال «نفس گرم» ساخته «محمدمهدی عسگرپور» در سال 1394 از دیگر آثاری است که «مانی رحمانی» در آن ایفای نقش کرد.

او علاوه‌ بر این سریال، در همان سال در فلم «خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم» ساخته «حمیدرضا قربانی» نیز بازی کرد.

«مانی رحمانی» در سال 1397 خورشیدی کرکتر «جواد» در سریال «بچه مهندس2» را بازی کرد و بیش از پیش به شهرت رسید.

او در این سریال ایفاگر نقش نوجوانی است که برای رسیدن به خواسته اش از هیچ تلاشی فروگذار نیست و برای رسیدن به خواسته اش هرکاری انجام می دهد.

«آوای باران»، «رهایم نکن»، «ستایش1»، «مسافر زمان» و «قفسی برای پرواز» از دیگر سریال هایی هستند که «مانی رحمانی» در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

 

نظر شما
ارسال نظر